Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Nieuw China. Meer weten? Ontdek meer
Petra
21 jun 2026 om 22:13
lekker gegeten,familie menu ruim voldoende voor 4 personen
Sander
21 jun 2026 om 20:58
eend zo taai als hondenl*llenleer waar je goed voor betaald! eerste keer en gelijk de laatste keer! € 90,84 voor drie personen gelukkig niet allemaal eend is het zeker niet waard hier! ik zou wat anders zoeken AUB
Leander
18 jun 2026 om 22:49
Snelle bezorging. Ver voor het aangegeven tijdvak. Eten was lekker. had wat anders bij de rijsttafel verwacht, maar smaak was goed!
Jj
13 jun 2026 om 19:29
ja smaakt heerlijk
Dennis
7 jun 2026 om 9:36
Heerlijk sappige groente, veel mals en perfect gemarineerd vlees gewokt tot perfectie!
Chantal
4 jun 2026 om 7:18
De bami leek wel alsof t 5 x opnieuw opgebakken was of al uren in een buffetbak lag. Daarnaast voedselvergiftiging opgelopen.. de nacht was niet leuk .. NOOIT MEER!
Henk
24 mei 2026 om 9:05
lekker,warm en waar voor je geld en snelle bezorging!
gail
15 mei 2026 om 19:32
Geen smaak aan de gerechten. al zeker niet meer bestellen daar